E-mail:salamon@salamon.pl
Telefon:87 565 00 99
 
Salamon Consulting
 

Małpi rozum i gadzi umysł mają przewagę nad rozsądkiem!

2018-12-04

Dopiero na takiej podstawie jest sens mówić o umiejętnościach potrzebnych w sprzedaży i radzeniu sobie z trudnymi elementami procesu, poczynając od zdobywania klientów i ich zaufania.

W pracy z firmami zdradzam mnóstwo najnowszych odkryć:

Przedstawiam też wnioski z najnowszych prac badawczych dotyczących najskuteczniejszych technik oddziaływania na klientów, zaczerpniętych od największych mistrzów sprzedaży w 83 krajach świata, w tym w szczególności w Polsce. Między innymi metodę najskuteczniejszego odbywania rozmów handlowo-technicznych:



To zarazem druga pod względem skuteczności metoda sprzedaży, ale nie tylko...
Przedstawiam nr 1 z tej wyjątkowej listy, technikę, która bezapelacyjnie wygrywa w rankingach od kilku lat, przynosząc ogromne wzrosty wyników:

Oczywiście mówimy też o najlepszych technikach zbijania obiekcji, zwłaszcza cenowych:

I o radzeniu sobie z różnymi trudnymi typami klientów, negocjatorów, ale czasem także po prostu współpracowników, podwładnych czy szefów:

Różnicowanie podejścia, skuteczne motywowanie to znów tematy tak samo ważne dla wszystkich działów:

Mottem i myślą przewodnią wspólnej pracy jest jakże prosta i odkrywcza teza Briana Tracy:

Zamiast narzekać, lepiej nauczyć się robić to o niebo skuteczniej.

Jeśli mamy uzyskać realne zmiany, to oczywiście potrzebujemy bardzo konsekwentnie prowadzonego cyklu działań.


Korzyści z projektu to nie tylko nowe, efektywne metody radzenia sobie z trudnościami, ale bardzo praktyczne projekty zmian do wdrożenia w firmie, nie tylko w sferze samej sprzedaży i obsługi. Ponadto: lepsza współpraca między działami, poprawa komunikacji i wspólnego postrzegania celów. Co zadziwiające poprzez samą poprawę organizacji i komunikacji wielu naszych klientów uzyskuje automatyczne wzrosty zdolności produkcyjnych. To może zadziwiać, ale nie usprawniając samej produkcji można zwiekszyć jej efekty tylko poprzez lepszą współpracę, a to z kolei wpływa bezpośrednio na sprzedaż.

Radzę podjąć konkretny test, który o tym przekona.

Tam, gdzie to możliwe cykle działań obejmiemy wsparciem dotacyjnym, by zminimalizować koszty.

Co wybierasz? Przyjemne? Czy korzystne?

Zapraszam do kontaktu z doradcami celem ustalenia terminów konkretnych działań.

 
dr Mariusz Salamon
Dyrektor Zarządzający na Polskę
Programu Rozwoju Sprzedaży


właściciel Salamon Consulting